اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

لیفت پیشانی و ابروها با کاشت نخ؛ ماندگاری، مراقبتها و هزینه

لیفت پیشانی و ابرو با کاشت نخ یکی از روش‌های محبوب و غیرجراحی برای رفع افتادگی پوست در ناحیه پیشانی و ابروها است. این روش با استفاده از نخ‌های مخصوص و غیرقابل جذب، باعث تحریک کلاژن‌سازی در پوست شده و ظاهر جوان‌تری به چهره می‌بخشد. از آنجا که لیفت با نخ بدون نیاز به برش و جراحی انجام می‌شود، بسیاری از افراد به ویژه کسانی که به دنبال روش‌های کم‌تهاجمی و با دوران نقاهت کوتاه هستند، این گزینه را انتخاب می‌کنند. علاوه بر این، ماندگاری نتایج و هزینه مقرون به صرفه نسبت به روش‌های جراحی سنتی، جذابیت این روش را افزایش داده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیفت با نخ پیشانی و ابرو

لیفت ابرو با نخ برای چه افرادی مناسب است ؟

در ادامه به ویژگی‌های افرادی که این روش برای آنها مناسب است، اشاره می‌کنیم:

لیفت پیشانی و ابرو با نخ چگونه انجام میشود ؟

لیفت پیشانی و ابرو در اصفهان یک روش بدون جراحی و بهترین روش برای رفع افتادگی پوست و خطوط ریز در ناحیه پیشانی و ابروها است. در این روش، پزشک تعداد نخ های لیفت پیشانی و ابرو را مشخص کرده و با استفاده از این نخ‌ها که قابل جذب هستند، پوست ناحیه مورد نظر را بالا می‌کشد. مراحل انجام این روش به طور کلی به شرح زیر است:

  1. برای کاهش درد و ناراحتی، معمولاً از بی‌حس‌کننده موضعی استفاده می‌شود.
  2. پزشک با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک، بهترین نخ لیفت ابرو و پیشانی را زیر پوست قرار می‌دهد و پوست را به سمت بالا می‌کشد.
  3. پس از قرار دادن نخ‌ها، نتیجه نهایی بررسی و تنظیم می‌شود.
  4. معمولا نیازی به پانسمان خاصی نیست و فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.

میزان اثرات لیفت پیشانی و ابرو پس از کاشت نخ

اثرات لیفت پیشانی و ابرو بدون جراحی با نخ معمولا شامل موارد زیر است:

مراقبتهای پس از لیفت پیشانی و ابرو با نخ

لیفت پیشانی با نخ بهترین روش لیفت پیشانی و ابرو و با حداقل دوره نقاهت است. برای تسریع روند بهبودی و کسب بهترین نتیجه از درمان باید مراقبت های زیر را انجام دهید:

مدت ماندگاری نتایج نخ لیفت پیشانی و ابرو

مدت دوام روش لیفت پیشانی و ابرو با نخ بستگی به نوع نخ، تکنیک استفاده ‌شده و وضعیت پوست فرد دارد. نتایج نخ لیفت پیشانی و ابرو در صورت انتخاب بهترین کلینیک و دکتر خوب برای لیفت با نخ پیشانی و ابرو معمولا بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارند.

لیفت پیشانی و ابرو با نخ بهتر است یا جراحی ؟

لیفت با نخ یک روش غیر تهاجمی است و عمل لیفتینگ تنها به وسیله نخ های مخصوص انجام می شود؛ اما روش جراحی لیفت پیشانی یک روش کاملا تهاجمی است و در آن برشی هایی به پوست زد می شود. انتخاب بین رفع افتادگی پلک با نخ و جراحی لیفت ابرو بستگی به نیازها، انتظارات و شرایط فرد دارد. اگر به دنبال تغییرات کوچک و طبیعی هستید و زمان بهبودی کوتاه برایتان مهم است، لیفت با نخ ممکن است گزینه‌ مناسبی باشد. اما اگر به دنبال نتایج پایدار و تغییرات قابل توجه هستید، جراحی بلفاروپلاستی ممکن است بهتر باشد. در هر صورت، مشورت با یک پزشک متخصص می‌تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کند.

لیفت با نخ پیشانی و ابرو به چه کسانی توصیه نمی شود ؟

لیفت با نخ پیشانی و ابرو ممکن است برای برخی از افراد مناسب نباشد. مواردی که این روش به آنها توصیه نمی‌شود به شرح زیر است:

مراجعه به دکتر خوب برای لیفت با نخ پیشانی و ابرو

جهت بالا کشیدن ابروها با نخ حتما به یک متخصص زیبایی پوست با تجربه و ماهر مراجعه کنید. میزان تخصص و مهارت پزشک در کسب بهترین نتیجه تاثیر زیادی دارد.

هزینه لیفت پیشانی و ابرو با نخ

هزینه لیفت با نخ پیشانی و ابرو در اصفهان، معمولا بر اساس قیمت نخ های لیفت پیشانی و ابرو ، امکانات کلینیک، مهارت پزشک و… تعیین می شود.

نتیجه گیری

لیفت پیشانی و ابرو با نخ یک روش موثر و کم‌تهاجمی برای بهبود ظاهر چهره و رفع افتادگی پلک است. در این روش، نخ‌های مخصوصی در زیر پوست قرار داده می‌شوند تا با کشیدن پوست پیشانی، آن را به سمت بالا بکشند و لیفت کنند. با رعایت مراقبت‌های پس از درمان، نتایج ماندگاری به دست می‌آید. انتخاب پزشک متخصص و بهترین کلینیک لیفت ابرو و پیشانی با نخ در اصفهان نقش مهمی در موفقیت این روش دارد. برای افرادی که به دنبال نتایج دائمی هستند، جراحی بلفاروپلاستی می‌تواند گزینه بهتری باشد.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

زاویه سازی خط فک و اصلاح فرم چانه به روش لیفت با نخزاویه سازی خط فک و اصلاح فرم چانه به روش لیفت با نخ

لیفت با نخ فک و چانه یکی روش پرطرفدار برای اصلاح فرم فک و چانه بدون جراحی است که باعث زاویه سازی و رفع افتادگی خط فک و چانه با ماندگاری بالا می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-18

تزریق مزوژل زیر چشم؛ فواید ، اثرات ، ماندگاری و مراقبتهاتزریق مزوژل زیر چشم؛ فواید ، اثرات ، ماندگاری و مراقبتها

تزریق مزوژل زیر چشم یک روش نوین برای جوانسازی و بهبود ظاهر ناحیه حساس اطراف چشم است. مزوژل باعث رفع چین و چروک، تیرگی، گودی و پف زیر چشم می‌ شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-15

تفاوت لیزر آر اف فرکشنال با آر اف سوزنی؛ اثرات، عملکرد و هزینهتفاوت لیزر آر اف فرکشنال با آر اف سوزنی؛ اثرات، عملکرد و هزینه

برای مقایسه لیزر فرکشنال CO2 و آر اف سوزنی، توجه به عمق نفوذ، مدت بهبودی، کاربردها و میزان تأثیرگذاری در رفع مشکلات پوستی مهم است. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-12