اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

لیفت صورت و گردن با کارگذاری نخ؛ مزایا، معایب و ماندگاری

افتادگی پوست، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می‌تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای افراد شود. زمانی که این اتفاق برای چهره رخ می‌دهد، با استفاده از کاشت نخ لیفت صورت می‌توانید پوست خود را بالا کشیده و حالت جوان چهره خود را حفظ کنید. لیفتینگ صورت با نخ به این صورت است که نخ از سوراخ های بسیار ریزی که در نقاط مختلف صورت توسط پزشک و سوزن مخصوص به وجود آمده است در زیر پوست قرار می گیرد و پس از مدتی جذب پوست می شود. این روش با تحریک پاسخ بهبودی فرد، سبب تولید کلاژن شده و موجب رفع افتادگی پوست صورت و گردن می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

لیفت با نخ چیست ؟

لیفت نخ یا همان لیفت با نخ یکی از روش‌های نوین و محبوب در زمینه زیبایی است که به عنوان جایگزین غیرجراحی برای لیفت صورت شناخته می‌شود. این روش با استفاده از کارگذاری نخ لیفت صورت، به منظور کشش پوست صورت و جوانسازی آن انجام می‌شود. نخ‌های به کار رفته در این روش، بی‌خطر و قابل جذب توسط بدن هستند و به تدریج باعث تحریک تولید کلاژن و رفع شلی پوست می‌شوند.

مزایای لیفت با نخ برای رفع افتادگی پوست

  1. بهبودی سریعتر نسبت به عمل جراحی لیفت صورت.
  2. بیهوشی موضعی به جای بیهوشی عمومی.
  3. بسیار مقرون به صرفه تر از عمل جراحی لیفت صورت است.
  4. نتیجه نهایی این روش بسیار ظریف تر و طبیعی تر خواهد بود.
  5. کم خطر بودن نسبت به موارد مشابه آن.
لیفت صورت و گردن با نخ در اصفهان

انواع نخ های لیفت

  1. نخ ترکیبی
  2. نخ جذبی
  3. نخ غیر قابل جذب

میزان اثرات نخ لیفت در کشیدن پوست

با کارگزاری نخ ها زیر پوست و خاصیت کشسانی پوست صورت، عمل لیفت صورت انجام می گیرد. با وجود نخ ها در زیر پوست، بدن نسبت به آنها واکنش نشان می دهد؛ چرا که آنها اجسام خارجی زیر پوست هستند. این واکنش با تولید پروتئین های زیر پوستی که به آنها کلاژن گفته می شود همراه است. فرآیند کلاژن سازی زیر پوست تاثیر به سزایی در لیفت شدن و سفت شدن پوست در آن ناحیه خواهد گذاشت. لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. تا زمانی که نخ‌های بخیه در جای خود باشند، فرآیند ترمیمی بدن به طور مداوم فعال است.

آیا لیفت با نخ درد دارد ؟

قبل از اینکه پزشک لیفت صورت با نخ را آغاز کند، نقاط تحت درمان را با استفاده از بی حسی موضعی کاملاً بیحس می‌کند و شما کمترین میزان درد را احساس می کنید.

لیفت با نخ چگونه انجام میشود ؟

در ابتدا ناحیه مورد نظر پوست با استفاده از یک کرم موضعی یا تزریق بیهوشی ‌بیحس می‌شود. متخصص پوست یک سوزن ظریف و از قبل نخ شده را به سطح زیر پوست صورت وارد می کند. به این معنی که سوزن زیر لایه ای از پوست که قابل مشاهده می باشد، وارد می شود. سوزن به شکل دو طرفه از طریق بافت های نرم صورت، گردن یا بدن برای گرفتن، بلند کردن و کشیدن نخ در آن ناحیه قرار داده می شود.

مراقبتهای قبل و بعد لیفت با نخ

اقدامات قبل از لیفت نخ

مراقبت های بعد از لیفت نخ

مدت زمان ماندگاری نخ های لیفت صورت

نتایج لیفت با نخ صورت انتظار می رود 3 تا 5 سال ماندگاری داشته باشد و تا حد زیادی به مراقبتهای صحیح، نوع نخ لیفت و مهارت پزشک دارد.

معایب لیفت صورت و گردن با نخ

لیفت با نخ بهتر است یا جراحی لیفت صورت ؟

هر دو روش لیفتینگ صورت با نخ و جراحی می‌ توانند برای بهبود ظاهر پوست و کاهش علائم پیری مفید باشند؛ اما هر کدام ویژگی‌ ها و مزایای خود را دارند و بسته به شرایط بیمار، می توانند انتخاب شوند. لیفت صورت با نخ یک پروسه لیفت غیر جراحی صورت است. این روش حداقل تهاجمی و بدون بیهوشی می باشد که با استفاده از پیشرفت های جدید فن آوری برای سفت کردن پوست شل استفاده می شود. در این روش، پزشک نخ های بسیار ظریف و قابل جذبی را در نواحی افتاده صورت وارد می کند تا ظاهری طبیعی به آن بدهد. در لیفت با نخ، پزشک برخلاف روش جراحی پوست شل را حذف نمی کند.
جراحی لیفت صورت روشی تهاجمی است که در اتاق عمل انجام می شود و نتایجی طولانی و مطلوب تری را به همراه خواهد داشت. در این جراحی بیمار تحت بیهوشی قرار می گیرد و در ادامه جراح با ایجاد علامت های بر روی پوست صورت و نقاط مشخص شده برای برش، اقدام به برش زدن پوست و برداشتن لایه های چربی و پوست های اضافی می کند و در نهایت پوست به عقب کشیده و موجب لیفت صورت می شود.

هزینه لیفت صورت و گردن با نخ

تعیین هزینه لیفت با نخ به موارد زیر بستگی دارد:

نتیجه گیری

یکی از عوارض افزایش سن و پیری، شل شدن پوست بدن و به ویژه در ناحیه صورت و گردن است. این فرایند در برخی از افراد ممکن است در سنین کمتر و یا حتی با شدت بیشتری ایجاد شود. جوانسازی صورت و گردن با لیفت نخ امروزه یکی از روش های پرطرفدار است. لیفتینگ صورت با نخ علاوه بر کشیدن پوست صورت و گردن باعث تحریک و افزایش کلاژن سازی در پوست نیز خواهد شد که این امر موجب افزایش استحکام پوست و سفت و یکدست شدن پوست صورت می شود. این روش جوانسازی پوست به صورت فوری و در کوتاه مدت نتایج جوانسازی پوست و رفع پیری پوست را به نمایش خواهد گذاشت.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10