اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

جراحی لیفت ابرو؛ روشها، مراحل، نحوه انجام و مراقبتها

یکی از اجزای صورت که تاثیر زیادی در افزایش جذابیت و زیبایی چهره دارد، ابرو می باشد و زمانی که ابروها دچار افتادگی می شود، باعث می شود، چهره فرد عبوس، ناراحت و غمگین به نظر برسد و سن فرد نسبت به سن واقعی بیشتر نشان داده شود. بالا کشیدن ابروها باعث می شود چهره از گیرایی بالاتری برخوردار باشد و فرد چهره جذاب تری داشته باشد. روشهای مختلفی برای رفع افتادگی ابروها وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین روش ها، جراحی لیفت ابرو است که با ماندگاری و نتایج طولانی مدت همراه است. طی جراحی لیفت ابرو، پوست پیشانی و ابرو بالا کشیده می‌شود و ظاهر پیشانی، ابرو و ناحیه اطراف چشم را بهبود می یابد.

آنچه در این مطلب میخوانید

چه کسانی نیاز به جراحی لیفت ابرو دارند ؟

لیفت ابرو مردانه و لیفت ابرو زنانه یک عمل زیبایی است که برای افرادی مناسب است که به دنبال جوانسازی ظاهر خود و داشتن ظاهری جوان تر هستند. این روش به ویژه برای افرادی که دارای ابروهای افتاده هستند، مفید است.

مزایای جراحی لیفت ابرو

با انجام بهترین روش لیفت ابرو می‌توانید مزایای مختلفی به دست آورید که عبارتند از:

عمل جراحی لیفت ابرو و پلک

جراحی لیفت ابرو چگونه است ؟

انواع روشهای جراحی لیفت ابرو

به طور کلی این جراحی به سه روش مختلف انجام می‌شود که در ادامه نحوه انجام آنها را شرح خواهیم داد :

جراحی لیفت ابروی کلاسیک

در روش کلاسیک، جراح برشی را در بالای پیشانی ایجاد می‌کند. جراح به جای برداشتن پوست سر کمی از پوست و بافت را از قسمت بالایی پیشانی شما برمی‌دارد. به این ترتیب خط رویش مو به سمت عقب کشیده نمی‌شود. اگر در فردی خط رویش مو کمی عقب تر از حالت عادی باشد، این احتمال وجود دارد که جای زخم ناشی از انجام این جراحی دیده شود. جراحی لیفت ابرو به طور معمول نزدیک به یک یا دو ساعت به طول می انجامد.

لیفت ابروی کرونال

در این روش، جراح یک برش در راستای خط رویش مو، از پشت یک گوش به سمت گوش دیگر ایجاد می‌کند. در نتیجه پیشانی به سمت بالا کشیده می‌شود و شاهد تغییر موقعیت پیشانی در این روش هستیم. این تکنیک معمولاً برای افرادی با موهای بلند یا افرادی که مستعد ریزش مو هستند، پیشنهاد نمی‌شود.

لیفت ابرو اندوسکوپی

در این روش، جراح چند برش را در پشت خط رویش موها ایجاد می‌کند. در ادامه یک لوله باریک و بلند که دوربین کوچکی در انتهای نصب شده است (آندوسکوپ) از طریق یکی از برش‌ها به منظور مشاهده عضلات و بافت‌های زیرین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از ابزاری که از طریق برش دیگر وارد بافت زیرین پوست می‌شود، جراح بافت پیشانی به سمت بالا می‌کشد و با بخیه و گره‌هایی کوچک آنها را می‌بندد. به این ترتیب جراحی به پایان میرسد و شاهد رفع افتادگی پلک و ابرو خواهیم بود.

مراحل و نحوه انجام جراحی لیفت ابرو

پزشک بسته به نیاز شما، از بی‌حسی موضعی و داروی خواب آور یا بیهوشی عمومی استفاده می‌کند تا دردی را حس نکنید. پس از شروع کار، پزشک پوستتان را برش میدهد و با حرکت بافت‌ها و برداشت بخشی از ماهیچه‌ها و پوست اضافی، فرم ابرو و پیشانی شما را اصلاح می‌کند. در انتهای کار، برش‌ها با کمک بخیه یا منگنه بسته می‌شوند و بانداژ خواهند شد تا از بخیه‌ها مراقبت شود. کل فرآیند جراحی، حدود بین یک تا سه ساعت طول خواهد کشید.

مطلب پیشنهادی : عمل جراحی لیفت شقیقه

اقدامات قبل از جراحی لیفت ابرو

مراقبتهای پس از جراحی لیفت ابرو

مدت ماندگاری نتایج و اثرات جراحی لیفت ابرو

نتایج جراحی لیفت ابرو می‌تواند بین 5 تا 10 سال دوام داشته باشد، اگر چه طول عمر روش های لیفت ابرو تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله سن بیمار، کیفیت پوست، عادات سبک زندگی و سلامت کلی بیمار است.

عوارض و خطرات جراحی لیفت ابرو

بهترین کلینیک برای جراحی لیفت ابرو

بهترین کلینیک لیفت ابرو مرکزی است دارای پزشک با تجربه و متخصص، تجهیزات پیشرفته و مناسب برای درمان بیماران و اعمال زیبایی. کلینیک زیبارویان نیز یکی از بهترین کلینیک های زیبایی برای عمل جراحی لیفت ابرو در اصفهان می باشد.

هزینه جراحی لیفت ابرو

هزینه لیفت ابرو بستگی به مهارت پزشک، امکانات مرکز جراحی و میزان افتادگی پلک ها و انتظار شما از عمل دارد.

نتیجه گیری

عمل زیبایی لیفت ابرو یک روش موثر برای از بین بردن نشانه‌های پیری است. این تکنیک که به بالا کشیدن ابرو هم شناخته می‌شود، به وسیله برش و بخیه جراحی لیفت ابرو علاوه‌ بر تغییر موقعیت ابرو موجب لیفت پیشانی و تغییر شکل و حالت چشم ها خواهد شد. بهتر است تا عمل خود را نزد ک جراح با تجربه انجام دهید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10