اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

تزریق چربی به گونه ؛ مزایا، مراحل، مراقبتها، عوارض و هزینه

ناحیه‌ گونه از موارد بسیار تأثیرگذار در فرم و حالت چهره است. اگر گونه بدون برجستگی و یا افتاده باشد، صورت هم تکیده تر به نظر می آید. گونه های برجسته و برآمده البته در حد طبیعی، موجب جوان تر به نظر رسیدن و افزایش جذابیت افراد می شود، از این رو برجسته کردن گونه طرفداران زیادی دارد. یکی از بهترین روش های گونه گذاری، تزریق چربی است. این روش با استخراج چربی از بدن فرد و انتقال آن پس از آماده سازی به گونه انجام می‌شود. در واقع سلول های چربی با قابلیت تکثیر و تقسیم سلولی به ناحیه مورد نظر منتقل می‌شوند و علاوه بر افزایش حجم و فرم دهی، می‌تواند باعث جوانسازی پوست نیز شود. در این روش به دلیل اینکه از سلول های چربی بدن خود فرد استفاده می شود، امکان ایجاد آلرژی یا پس زدن ماده تزریق شده وجود ندارد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای فرم دهی گونه ها با تزریق چربی

فرم دهی گونه با تزریق چربی

مراحل و نحوه تزریق چربی به گونه

اقدامات قبل از حجیم سازی گونه با تزریق چربی

مطلب پیشنهادی : بهترین روش تزریق چربی

مراقبتهای بعد از افزایش حجم گونه با تزریق چربی

آیا تزریق چربی به گونه درد دارد ؟

میزان دردی که در تزریق چربی به صورت احساس می‌کنید، از هر فرد با فرد دیگر متفاوت است؛ اما در شرایط کلی، پزشک برای کاهش این درد، از ماده بی حسی استفاده می‌کند تا حداقل درد تزریق چربی به صورت را هم احساس نکنید.

گونه گذاری با تزریق چربی مناسب چه کسانی است ؟

عمل زیبایی گونه گذاری عمدتاً برای کسانی مناسب است که گونه هایی صاف و بدون حالت دارند. حتی گاهی به دلیل افزایش سن و یا لاغری بیش از حد، فرورفتگی هایی در ناحیه گونه ظاهر می شوند. در چنین شرایطی می توان به کمک روش هایی مانند تزریق چربی، ظاهر خود را بهبود بخشید.

عوارض کاشت گونه با تزریق چربی

تزریق چربی به گونه چقدر ماندگاری دارد ؟

تزریق چربی گونه مادام العمر نیست و عواملی مانند نوع تغذیه، نوع فعالیت و حتی قرار گرفتن در معرض گرما باعث از بین رفتن چربی های صورت میشود. ماندگاری تزریق چربی بین 1 تا 3 سال است که بستگی به نگهداری فرد دارد.

هزینه تزریق چربی به گونه

این قیمت ها برای هر بیمار بستگی به عوامل مختلف از جمله تعداد نواحی تحت درمان و مقدار چربی استخراج شده و تزریق شده مختلف دارد. عوامل مختلفی از جمله نوع بیحسی، تعداد تزریق، میزان چربی مورد نیاز و دستمزد پزشک در هزینه این روش زیبایی دخیل هستند.

نتیجه گیری

گونه‌گذاری با تزریق چربی، نوعی روش است که برای حجم‌دهی به گونه‌ها و فرم‌دهی به صورت از آن استفاده می‌‌شود. تزریق چربی، طبیعی‌ترین روش برای برجسته کردن و حجم‌دهی گونه‌هاست؛ چرا که در این روش بر خلاف پروتز یا سایر فیلرهای پوستی، از چربی طبیعی بدن خود مراجعه کننده برای این‌کار استفاده می‌شود. از این‌رو، چربی تزریق شده توسط بدن پس زده نخواهد شد و آلرژی ایجاد نخواهد کرد. در این روش، گونه‌گذاری با تزریق چربی، با لیپوساکشن همراه خواهد بود؛ چرا که ابتدا باید چربی مورد نیاز برای تزریق از بدن فرد برداشته شود و سپس این چربی به گونه‌ها تزریق شود. برای دستیابی به بهترین، مطلوب‌ترین و طبیعی‌ترین نتایج، این تزریق باید به وسیله کلینیک معتبری انجام شود.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10