اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

جوانسازی دست ها با تزریق چربی به پشت دست

با افزایش سن، چربی های پشت دست از بین رفته، خشک به نظر رسیده، استخوان دست نمایان تر شده و پوست دست دچار چین و چروک می شود. دست های ما همواره در معرض دید دیگران بوده و ایرادات آن کاملا مشهود است. هر چه سن افزایش یابد قدرت کلاژن سازی پوست کاهش یافته و حجم چربی ها در این قسمت کاهش می یابد. یکی از راه هایی که چربی های از دست رفته را جبران کرده و باعث جوانسازی پوست دست می شود، تزریق چربی به دست است. تزریق چربی، یک عمل زیبایی است که شامل انتقال چربی از یک قسمت بدن به دست‌ها برای افزایش حجم، بهبود بافت و کاهش ظاهر چین و چروک و رگ ها می‌شود. در طی این روش، چربی از شکم، ران یا باسن بیمار جمع‌آوری می‌شود، تصفیه می‌شود و سپس به پشت دست تزریق می‌شود. انتقال چربی به دست روشی مؤثر برای بازگرداندن طراوت و شادابی پوست دست و رفع چروکهای دست است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای جوانسازی دست با تزریق چربی

تزریق چربی به دست چگونه انجام میشود ؟

در اولین مرحله عمل، به شما داروی بی حسی تزریق می‌شود تا در حین عمل احساس درد و ناراحتی نداشته باشید. حجم عمل میزان بی‌حسی موضعی یا آرام بخش داخل وریدی را تعیین خواهد کرد. سپس با کمک لیپوساکشن، در مدت زمانی کوتاه، چربی سالم مورد نیاز را از بخش‌هایی نظیر شکم، ران یا باسن، برداشت می‌کنند. حال زمان خالص سازی چربی به دست آمده و آماده کردن آن برای پیوند زدن خواهد بود. پزشک با کمک گرفتن از یک سوزن و کانولا، چربی سالم را به قسمت‌هایی از دست که بافت نرم خود را از دست داده‌اند، تزریق می‌کند. از آنجایی که بدن در طی فرایند طبیعی خود، مقداری چربی را جذب می‌کند، مقداری بیش از آنچه نیاز است، چربی را به دست تزریق می‌کنند. در این مرحله، پزشک به ماساژ دادن دست شما می پردازد تا از پخش شدن یکنواخت چربی در سراسر دست، اطمینان حاصل کند.

تزریق چربی به پشت دست و انگشتان

اقدامات قبل از تزریق چربی به دست

مراقبتهای پس از تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست برای چه سنی مناسب است ؟

تزریق چربی معمولاً برای افراد بالای 18 سال توصیه می‌شود؛ زیرا در این سن ساختار بدن و پوست به ثبات نسبی رسیده‌اند.

ماندگاری تزریق چربی به دست چقدر است ؟

به‌ طور کلی تزریق چربی بین 2 الی 5 سال ماندگاری دارد؛ اما این ماده در بدن برخی از افراد ممکن است تا 8 سال نیز دوام بیاورد.

موارد منع جوانسازی دست با تزریق چربی

عوارض تزریق چربی به دست و انگشتان

تزریق چربی به دست هم مانند سایر روش های زیبایی، عوارضی به دنبال دارد. اگر چه تزریق چربی تا حدودی ایمن است، ولی واکنش بدن هر فرد به این روش با دیگری متفاوت است. مهم ترین عوارض تزریق چربی به دست عبارتند از:

هزینه تزریق چربی به دست

هزینه انتقال چربی دست بسته به عوامل مختلفی مانند تجربه جراح، موقعیت جغرافیایی کلینیک، پیچیدگی عمل و میزان چربی مورد نیاز برای انتقال می‌تواند متفاوت باشد.

نتیجه گیری

از جمله نواحی که به راحتی دستخوش تغییرات افزایش سن می باشد پوست دست می باشد. یکی از بهترین روش های برای رفع پیری پوست دست استفاده از تزریق چربی است. چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و به پشت دستها تزریق می شود، به همین دلیل هیچگونه ناسازگاری را با بدن فرد نخواهد داشت. تزریق چربی تا زمانی به پشت دست ها ادامه خواهد داشت تا حجم پشت دستها به میزان مطلوبی برسد و پشت دستها به طور یکسان به حالت صاف و یکدست درآید.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10