اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

تزریق چربی برای ایجاد زاویه فک و چانه ؛ مادلینگ صورت

خط فک و چانه ای زاویه دار یکی از برترین معیارهای زیبایی شناسی به حساب می آید. برخی از افراد به دلیل عوامل ژنتیکی، تغییرات مرتبط با سن یا سایر بی نظمی‌های صورت، ممکن است خطوط فک کمتر مشخصی داشته باشند که منجر به نارضایتی از فرم صورت می‌شود. امروزه با وجود پیدایش روش‌های مؤثر و کم خطری مانند تزریق چربی، تمایل افراد به برجسته‌سازی فک و زاویه سازی صورت بیشتر از قبل شده است. افراد می‌توانند در این روش با استفاده از بافت چربی اضافی خود به زاویه سازی فک و صورت بپردازند. تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

زاویه سازی فک و چانه با تزریق چربی چگونه است ؟

اولین مرحله با برداشت چربی‌ها آغاز خواهد شد. در این مرحله نیازی به بیهوشی نیست و شما می‌توانید این کار را با بی‌حسی موضعی نیز پشت سر بگذارید.
مرحله دوم، شامل جداسازی چربی‌ها و آماده‌سازی آنها برای تزریق خواهد بود. برای این کار، چربی‌های برداشته شده در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌گیرند تا در سرعت بسیار بالا، بچرخند. این کار چربی‌ها را از سایر مایعات جدا خواهد کرد. در نتیجه، چربی‌هایی که کاملاً زنده و سالم هستند و از سایر مایعات جدا شده‌اند برای تزریق آماده می‌شوند.
مرحله نهایی این فعالیت، تزریق کردن چربی به ناحیه‌های از پیش تعیین شده است. این مرحله به دقت و ظرافت بسیار زیادی نیاز دارد. اگر چربی‌ها به ناحیه درست و ‌ایده‌آلی تزریق نشوند، نتیجه نهایی کار قابل قبول نخواهد بود. شما به محض پایان فعالیت، رفته رفته متوجه تغییرات اولیه می‌شوید و برای تغییرات نهایی، باید کمی صبور باشید.

زاویه سازی فک و چانه با تزریق چربی

مراقبتهای قبل و بعد تزریق چربی به چانه و فک

تزریق چربی چطور باعث ایجاد خط فک می شود ؟

زاویه سازی فک با تزریق چربی تکنیکی است که با کمک چربی، زاویه صورت را اصلاح کرده و به چانه حالت می‌دهد و در نتیجه باعث برجسته‌تر شدن خط فک می‌شود.

مطلب پیشنهادی : سن مناسب تزریق چربی صورت

تزریق چربی چه تغییری در چانه ایجاد می کند ؟

این روش شامل برداشتن چربی اضافی از ناحیه دیگری از بدن و تزریق آن به خط فک و اطراف چانه است. با تزریق چربی به چانه و فک می‌توان کناره‌های صورت را زاویه‌دار کرد، وضوح خط فک را افزایش داد و چانه عقب‌رفته یا کوچک را اصلاح کرد.

دوام تزریق چربی به فک و چانه چقدر است ؟

به طور معمول تزریق چربی به مدت 1 تا 3 سال در ناحیه مورد نظر دوام دارد؛ اما این مدت در تمام افراد یکسان نمی باشد و در کل وابسته به مراقبت های خود بیمار و نوع پوست آنها دارد. با رعایت و مراقبت بیماران، این میزان ماندگاری ممکن است تا 5 سال هم ادامه داشته باشد.

کاندیدای مناسب ایجاد خط فک و فرم دهی چانه با چربی

افراد با ویژگی‌های زیر کاندیدای مناسب تزرق چربی هستند:

آیا تزریق چربی باعث ایجاد تقارن در زاویه فک و چانه میشود ؟

این روش علاوه با ترمیم زاویه فک و چانه باعث ایجاد تقارن در دو طرف صورت می‌شود.

مطلب پیشنهادی : گونه گذاری با تزریق چربی

معایب و عوارض تزریق چربی به چانه و فک

عوارض تزریق چربی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

هزینه تزریق چربی به فک و چانه

هزینه زاویه سازی فک و صورت با تزریق چربی یک هزینه ثابت نیست و بسته به عوامل مختلفی برای هر فرد متفاوت خواهد بود. از جمله مواردی که در تعیین هزینه این روش مؤثر هستند، عبارتند از:

  1. کیفیت و اعتبار کلینیک زیبایی
  2. مهارت و تجربه پزشک
  3. میزان چربی استخراج و تزریق شده

نتیجه گیری

زاویه سازی صورت و فک یک عمل زیبایی غیرجراحی است که باعث می‌شود فرم صورت شما زیباتر شود. تزریق چربی به فک یک روش مؤثر برای افرادی است که خواهان جوانسازی و بهبود فرم این ناحیه هستند. برای زاویه سازی فک و چانه، از مقدار کمی از چربی شکم یا بافت ران فرد استفاده می‌شود و بعد از انجام عملیاتی روی چربی در قسمت مورد نظر تزریق می‌شود. زاویه سازی فک و چانه، با استفاده از روش تزریق چربی دارای دوره ی نقاهت کوتاهی به مدت تقریباً یک هفته می باشد و پس از 6 ماه، شما تمام نتایج درمان را مشاهده خواهید کرد. انتخاب یک کلینیک خوب برای تزریق چربی، اهمیت زیادی دارد و باید مهارت، تخصص و تجربه کافی برای انجام این کار را داشته باشند.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10