اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی صورت داشتن گونه‌هایی برجسته است. برخی از افراد بر اثر لاغری و یا افزایش سن دچار افتادگی گونه و کاهش برجستگی آن می‌شوند. لیفتینگ گونه ها برجستگی گونه و افتادگی آن را بازسازی کرده و موجب جذابیت سایر قسمت‌های صورت نیز خواهد شد. یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی، لیفت گونه با نخ می باشد که توسط FDA تأیید شده است و به وسیله نخ‌های پزشکی انجام می‌شود. جنس نخ‌های لیفت گونه از پلی گلیکولیک اسید و پلی لاکتیک اسید است که با محیط زیست سازگاری داشته و قابل حل در بدن هستند. نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کنند و به مرور، توسط بافت‌های پوستی حل می‌شوند. این روش می‌تواند حجم ازدست‌رفته صورت را بازیابد، خطوط و چین و چروک‌ها را رفع و استخوان گونه را بارزتر و افتادگی گونه را برطرف کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیفت گونه با نخ

کدام نوع نخ برای لیفت گونه مناسب تر است ؟

یکی از بهترین نخ لیفت گونه برای لیفت صورت نخ PDO است که برای لیفت کردن پوست شل یا کانتور کردن صورت استفاده می شود. نخ PLLA نیز یک گزینه دیگر است که حجم بیشتری به اجزای گود افتاده صورت می دهد.

لیفت گونه با نخ در اصفهان

مراحل و نحوه انجام لیفت گونه با نخ

پزشک در ابتدا نقاط قرارگیری نخ‌های لیفت را در هر دو سمت مشخص می‌کند. سپس با استفاده از بی‌حسی موضعی، نقاط عبور نخ‌ها به طور کامل بی‌حس می‌شوند تا فرد در طول درمان احساس ناراحتی نکند. سپس با استفاده از سوزن‌های باریک و تیز، نخ‌های لیفتینگ از نقاط مشخص شده عبور داده می‌شوند. پس از عبور تمام نخ‌ها، دو سمت نخ در نقاط ابتدایی محکم می‌شوند. پس از کشیدن نخ‌ها، قسمت‌های اضافی نخ قطع می‌شوند و عمل لیفت گونه با نخ به پایان می‌رسد.

مراقبتهای پس از لیفت گونه با نخ

مطلب پیشنهادی : بهترین نوع نخ لیفت صورت

مدت ماندگاری لیفت با نخ گونه چقدر است ؟

بطور معمول ماندگاری لیفت گونه با نخ بین 1 الی 3 سال می‌باشد.

لیفت گونه با نخ در چند جلسه انجام میشود ؟

تعداد جلسات لیفت با نخ گونه و ترمیم بر اساس نیاز شما و میزان افتادگی پوست تعیین می‌ شود. به طور کلی تعداد جلسات لازم برای لیفت با نخ بسیار کم بوده و اصولاً در طی یک جلسه قابل انجام است.

عوارض لیفت با نخ گونه ها

هزینه لیفت گونه با نخ چقدر است ؟

هزینه لیفت با نخ گونه بستگی به مناطق مورد نظر و تعداد نخ‌های مورد نیاز و تجربه پزشک متفاوت است. به طور کلی هزینه لیفت با نخ گونه در مقایسه با روش جراحی لیفت صورت به مراتب بسیار کمتر خواهد بود. برای دریافت مشاوره درباره عمل لیفت با نخ گونه و سایر روشهای لیفت صورت به کلینیک زیبا رویان در اصفهان مراجعه و یا با ما در تماس باشید.

نتیجه گیری

گونه‌ها بر اثر عواملی مانند از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست و همچنین تحلیل رفتن چربی و عضلات صورت دچار افتادگی و کاهش برجستگی خواهند شد. لیفت گونه بدون جراحی و با نخ، بهترین روش لیفت گونه است که موجب رفع افتادگی گونه و جوانسازی صورت می‌شود. در این روش از لیفتینگ گونه، پزشک ابتدا صورت شما را برای مشخص کردن محل‌های ورود و خروج نخ معاینه می‌کند. سپس با استفاده از سوزن‌های مخصوص نخ‌های بخیه (PDO) که قابل جذب هستند، را وارد گونه‌ها کرده و پوست صورت و گونه‌ها را کشیده و همین امر گونه‌هایی برجسته و زیبا در چهره به وجود می‌آورد و افتادگی آن را به طور کامل از بین می‌برد.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10