اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

برجسته سازی و فرم دهی گونه با تزریق ژل

برجسته بودن استخوان‌ های گونه به طور قابل توجهی به زیبایی طبیعی صورت می‌ افزاید. افزایش سن و کاهش وزن چشم گیر می‌تواند باعث از دست دادن ظاهر زیبا و جوان گونه‌ ها شود و صورت را لاغر و خسته نشان دهد. پرکنندها یا فیلرهای گونه ، مواد زیست سازگاری هستند که باعث افزایش حجم ناحیه بالایی و اطراف استخوان گونه شما می‌شوند. تزریق ژل گونه ساختار استخوانی مشخص‌ تری را برای شما ایجاد می‌ کند. این پرکننده‌ های گونه همچنین می‌ توانند چین و چروک و خطوط ریز را رفع کنند. از محبوب ترین ژل های تزریقی گونه می توان به هیالورونیک اسید اشاره کرد. ژل هیالورونیک فضای بین کلاژن و الاستین پوست را با آب پر می کند و با نگهداری مایع در زیر پوست موجب حجیم سازی پوست خواهد شد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق ژل گونه چیست؟

انواع فیلر گونه کدامند؟

فیلرهای گونه انواع مختلفی دارند. در ادامه رایج‌ترین انواع فیلر مورد استفاده برای تزریق در ناحیه‌ی گونه معرفی و بررسی شده‌اند:
فیلرهای هیالورونیک اسید (مانند ژوویدرم و رستیلن) و فیلرهای پلی لاکتیک اسید (مانند اسکالپترا) رایج‌ترین فیلرهایی هستند که برای تزریق در ناحیه‌ی گونه توصیه می‌شوند. این مدل فیلرها دارای اثرات موقت هستند.
فیلرهای حاوی هیدروکسیل اپاتیک (مانند ریدیس) که برای تزریق در ناحیه‌ی گونه تأیید نشده‌اند؛ اما برخی از پزشکان آنها را به عنوان فیلر گونه تزریق می‌ کنند.

تزریق ژل گونه

نحوه تزریق ژل گونه

پزشک محل های تزریق را مشخص کرده و پس از بی حسی موضعی با کرم های بی حس کننده تزریق را انجام می دهد. از ژل های پرکننده برای تأکید بر گونه ها یا رفع افتادگی آنها استفاده می شود. این ژل ها در میان بافت های پوست قرار می گیرند و چربی از دست رفته یا عدم نبود آن را پر می کنند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به گونه

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر است؟

بسته به نوع انتخابی، فیلر های گونه می توانند بین 6 ماه تا 2 سال دوام داشته باشند تا اینکه نتایج دیگر قابل توجه نباشد. مواد فیلر پوست در نهایت حل شده و در بافت پوست شما متابولیزه می شود.

چه کسانی نباید برای تزریق انواع ژل یا فیلر در گونه اقدام کنند؟

این افراد در صورتی که از سلامت عمومی برخوردار باشند و مصرف کننده سیگار و دخانیات نیز نباشند، بهترین کاندیدای تزریق ژل به گونه هستند. همچنین تزریق ژل به گونه با وجود مزایای بسیار زیاد این روش درمانی، استفاده از آن برای افراد زیر مجاز نیست:

آیا تزریق ژل گونه درد دارد؟

شما فقط زمانی که سوزن تزریق ژل به صورت وارد می شود احساس سوزش خواهید داشت؛ ولی چند لحظه بیشتر طول نمی کشد. البته تخصص پزشک و سوزن مورد استفاده بسیار مهم است. در فیلر گونه که به شما تزریق می شود مقداری بی حسی هست که به بی درد بودن این عمل کمک می کند.

ورم بعد از تزریق ژل گونه چند روز طول میکشد؟

ورم بعد از تزریق ژل گونه ، معمولاً بین چند روز تا چند ساعت طول می‌ کشد ؛ اما این تورم بعد از تزریق ژل کاملاً طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. چنانچه تورم ناحیه بیش از چند روز طول کشید، حتماً با پزشک خود موضوع را پیگیری کنید.

عوارض تزریق ژل گونه

واکنش به تزریق: سرخ شدن محل تزریق بلافاصله بعد از درمان یکی از واکنش‌های احتمالی به تزریق است.
بدفرم شدن ناحیه درمان گاهی اوقات مشاهده می‌شود. با ماساژ دادن معمولاً می‌توان توده‌های غیرعادی ایجاد شده را صاف کرد، حتی اگر توده از بین نرود، ژل را می‌توان به سرعت و به راحتی حل کرد.
کبودی: برخی بیماران با کبودی محل تزریق مواجه می‌شوند. البته استفاده از میکروکانولا خطر کبودی را تا حد قابل توجهی کم می‌کند.

هزینه تزریق ژل گونه

قیمت تزریق ژل به گونه با توجه به عوامل مختلف می تواند متفاوت باشد. برخی از تأثیرگذارترین عوامل بر هزینه عبارت است از:


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

جراحی لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال ابروجراحی لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال ابرو

لیفت شقیقه با جراحی که به آن لیفت تمپورال ابرو و چشم نیز گفته می‌شود. طی این عمل پوست صورت، ابرو و چشم به سمت بالا و شقیقه ها کشیده خواهد شد. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-09

آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیردهی مجاز است؟آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیردهی مجاز است؟

اکثر متخصصان توصیه می کنند که از حذف موهای زائد با لیزر در بارداری و شیردهی، به علت عوارض و اثرات جانبی ناشناخته بر مادر و جنین خودداری شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-24

آیا می توان موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟آیا می توان موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟

لیزر موهای گوش و بینی از رشد موی اضافی جلوگیری کرده و تا ۸۰ درصد رشد مو را متوقف خواهد کرد. این روش کاملاً ایمن و بی‌ ضرر است. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-22