اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

با افزایش سن، ماهیچه‌ها، بافت و پوست صورت به خصوص در نواحی اطراف چشم‌ها و گونه‌ها به تدریج دچار افتادگی می‌شوند. این افتادگی، چین و چروک‌های اطراف چشم را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که چشم‌ها رو به پایین به نظر برسند. لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ‌های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی آن انجام می‌شود. نخ‌های قابل جذب با الگوی مناسبی در بخش‌های مختلف شقیقه جایگذاری می‌شوند تا ضمن جوانسازی بافت آن ناحیه به سفت شدن پوست اطراف چشم‌ها، گونه‌ها و شقیقه کمک کنند. پزشک متخصص در این روش به کمک نخ‌های مخصوص که قابل جذب هستند، پوست شقیقه را بالا می‌کشد تا افتادگی بافت آن ناحیه برطرف شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیفت شقیقه با نخ

این روش مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

نتایج و اثرات لیفت شقیقه با نخ

بهترین نخ لیفت شقیقه با تحریک کلاژن پوست اطراف چشم، خطوط و چین و چروک ریز را صاف میکند و توسط لیفتینگ شقیقه با نخ به سفت شدن پوست شقیقه و کاهش افتادگی بافت آن ناحیه کمک می‌کند.

لیفت شقیقه با نخ در اصفهان

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام میشود ؟

پوست مراجعه کننده به خوبی تمیز شده و از هرگونه آلودگی پاکسازی می شود. بدون نیاز به بیهوشی عمومی و صرفاً با استفاده از محصولات موضعی، پوست بی حس می شود. متخصص، نخ ها را از طریق سوزن هایی بسیار نازک و مخصوص، وارد محل مورد نظر کرده و پوست شقیقه را می کشد. سپس نخ ها از محل مشخص شده خارج می شوند‌. این فرآیند بدون درد است و احساس ناراحت کننده ای برای فرد ایجاد نمی کند‌.

مراقبتهای پس از لیفت شقیقه با نخ

مطلب پیشنهادی : نواحی مجاز لیفت با نخ

ماندگاری و دوام لیفت با نخ شقیقه چقدر است ؟

به طور کلی و میانگین، میزان ماندگاری نخ لیفت شقیقه یک تا سه سال است؛ اما با توجه به سن بیمار، نوع پوست فرد و خاصیت ارتجاعی آن، مراجعه به پزشک متخصص و ماهر در این زمینه و نوع نخ مدت زمان ماندگاری نیز متفاوت است.

بهترین نخ برای لیفت شقیقه

دو نوع نخ با نام های PLLA پلی ال لاکتیک اسید و PDO پلی دی اکسانون وجود دارند که برای لیفت شقیقه به کار می روند.

عوارض و خطرات لیفت شقیقه با نخ

شایع ترین عوارض جانبی، تورم و کبودی خفیف، درد و خونریزی است که ظرف چند ساعت تا چند روز از بین می‌رود.

لیفت شقیقه با نخ بهتر است یا جراحی ؟

روش جراحی، باید به وسیله بیهوشی عمومی انجام شود. از سوی دیگر، نحوه عملکرد جراح در پروسه جراحی لیفت صورت ، طوری است که ابتدا برش مورد نظر ایجاد می‌گردد، سپس لیفت کلی صورت انجام میگیرد. ماندگاری این جراحی بسیار زیاد است و به عنوان روشی تهاجمی‌تر، می‌تواند تغییرات چشمگیرتری را در ظاهر فراهم آورد؛ اما این روش با دوره نقاهت طولانی‌تر، خطرات بیشتر و هزینه‌های گزاف‌تر همراه است. از طرف دیگر، لیفت شقیقه با نخ، به عنوان روشی کم تهاجمی، امکان جوانسازی و بهبود ظاهر چهره را با خطرات، هزینه و دوره نقاهت کمتر فراهم می‌آورد. این روش با استفاده از نخ‌های قابل جذب، بدون نیاز به برش‌های جراحی یا دوره بهبودی طولانی، افتادگی پوست را بهبود بخشیده و به تحریک تولید کلاژن کمک می‌کند، که نتیجه آن ظاهری طبیعی‌تر و جوان‌تر است. تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین روش لیفت شقیقه نیازمند ارزیابی دقیق وضعیت پوست، سن، اهداف زیبایی و سایر عوامل مرتبط با سلامت و سبک زندگی فرد است. لیفت شقیقه با نخ، با توجه به مزایایی که ارائه می‌دهد، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به دنبال راه حلی موثر با کم‌ترین میزان تداخل و بهبودی هستند.

هزینه لیفت شقیقه با نخ در اصفهان

قیمت لیفت شقیقه با نخ به موارد زیادی مانند مرغوبیت مواد استفاده شده و نخ انتخاب شده، تعداد نخ‌های مصرفی، کلینیک مربوطه برای انجام این روش، نوع پوست و بدن شما، میزان چروک و افتادگی پوست و مقدار دستمزد معالج بستگی دارد.

نتیجه گیری

لیفت شقیقه بدون جراحی و به وسیله نخ می تواند راهی موثر برای جوانسازی و زیباسازی پوست باشد. استفاده از نخ برای لیفت شقیقه کم تهاجمی‌ترین روشی است که برای بالا بردن و سفت کردن پوست در ناحیه شقیقه به کار می‌رود. این روش شامل استفاده از نخ‌های نازک و قابل جذب است که به منظور بالا کشیدن پوست و تحریک تولید کلاژن به کار می‌روند. این روش می‌تواند به رفع افتادگی ابروها، کاهش چین و چروک‌های شقیقه و گوشه‌های خارجی چشم کمک کند. در روش لیفت شقیقه با نخ، پزشک با استفاده از سوزن‌های ظریف، نخ‌ها را در زیر پوست شقیقه قرار می‌دهد. نخ‌ها به گونه‌ای قرار داده می‌شوند که پوست شقیقه را به سمت بالا بکشند و عمل جوانسازی پوست را انجام دهند.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10