اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

تزریق ژل زیر چشم؛ نحوه تزریق، مراقبتها، کاندیدای تزریق، ماندگاری، عوارض و هزینه

چشم ها علاوه بر اهمیتی که در بینایی دارند، یکی از شاخصه ‌های زیبایی به‌ شمار می‌آیند که پوست آنها نسبت به به قسمت های دیگر بدن حساس تر و ظریف تر است و بیشتر دچار آسیب می شود. در صورتی که زیر چشم دچار فرورفتگی، چین و چروک یا پف شود چهره شما غمگین و خسته به نظر می رسد. در حال حاضر روش های مؤثری برای درمان این مشکلات مانند تزریق ژل وجود دارد. از آنجایی که این روش درمانی ایمن و غیرتهاجمی است، برای اغلب افرادی که از مشکلات پوستی زیر چشم رنج می برند، مناسب است. ژل ها در واقع مواد پر کننده ای هستند که سازگار با پوست بوده و واکنش های شیمیایی را در بر ندارند. این مواد از اسید هیالورونیک تشکیل شده و با تحریک کلاژن سازی پوست زیر چشم را جوان تر و شاداب تر می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد تزریق ژل زیر چشم

مزایای تزریق ژل زیر چشم

همچنین بخوانید : همه چیز درباره تزریق ژل

بهترین ژل زیر چشم

1- ژوویدرم

یکی از اولین انواع فیلر زیر چشم که بسیار مورد توجه قرار گرفت، برند Juviverm بود. این ژل یکی از کم عارضه‌ ترین برندهای ژل محسوب می‌شود. ژل ژوویدرم ساخت فرانسه است و دارای تأییدیه FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) است.

2- تئوسیال

تئوسیال محصول کشور سوئیس است و یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید به عنوان برند ژل زیر چشم داشته باشید. معمولاً عوارض این ژل بسیار کم و میزان حساسیت به آن ناچیز است.

3- استایلج

اگر بخواهید انتخابی مطمئن در زمینه برند ژل زیر چشم داشته باشید، Stylage یکی از مطمئن‌ترین انتخاب‌ها است. این محصول جذاب توسط شرکت فرانسوی تولید می‌شود. این محصول در سال 2011 معرفی شد. ژل زیر چشم استایلج دو مدل دارای لیدوکائین و بدون لیدوکائین دارد.

4- رستیلن

ژل رستیلن با نام لاتین Restylane محصولی از کشور سوئد است. این محصول به راحتی می‌تواند گودی زیر چشم را رفع کند. میزان پر کنندگی فیلر رستلین بسیار مطلوب است و بافت مناسب آن به پزشک متخصص اجازه می‌دهد تا تزریق ژل زیر چشم را به راحتی انجام دهد.‌

5- بلوترو

ژل بلوترو معمولاً زمانی توصیه می‌شود که پزشکان میزان گودی زیر چشم را اندک بدانند، به همین دلیل تنها زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که پزشک متخصص تشخیص کاربردی بودن آن را بدهد.

تزریق ژل زیر چشم

نحوه انجام تزریق ژل زیر چشم

پزشک، محل تزریق را به خوبی پاکسازی می‌ کند. این عمل به منظور کاهش احتمال بروز عفونت بعد از تزریق ژل انجام می‌شود. قبل از تزریق از کرم‌ های بی‌ حس‌ کننده در اطراف چشم استفاده می‌شود. این کرم‌ ها میزان درد در هنگام تزریق را کاهش می‌دهند. سپس با به‌ کارگیری سوزن‌هایی مخصوص، مقادیر لازم از ژل را به محل تزریق می‌ کند.

مراقبت های قبل از تزریق ژل زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

کاندیدای تزریق ژل زیر چشم

کاندیدای نامناسب تزریق ژل زیر چشم

افرادی که نباید تزریق ژل را انجام دهند عبارتند از:

آیا تزریق ژل زیر چشم درد دارد؟

با اینکه تزریق درد چندانی ندارد؛ اما پزشک می‌تواند برای راحت بودن بیمار از داروهای بی‌ حسی موضعی استفاده کند. سپس از سوزنی نازک برای پر کردن گودی ناحیه استفاده کند.

ماندگاری ژل جوانساز زیر چشم

ماندگاری این کار وابسته به جنس و نوع محصولی است که استفاده می شود؛ اما لازم است بدانید ماندگاری این پرکننده های پوستی به طور معمول بین 6 الی 18 ماه است. برخی عواملی وجود دارند که در میزان ماندگاری ژل تأثیرگذار هستند. این عوامل عبارتند از:

بهترین کلینیک تزریق ژل در اصفهان

از حساس ترین خدمات زیبایی و جوانسازی پوست می توان به تزریق ژل زیر چشم اشاره کرد. یک کلینیک‌ قابل اطمینان را می توان از ویژگی هایی همچون محیط استاندارد، رعایت اصول بهداشتی و کادر درمان متخصص و آموزش دیده شناخت. بهترین کلینیک تزریق ژل در اصفهان، شما را در دستیابی به نتایج ایده آل با کمترین عوارض جانبی همراهی می کنند که با مراجعه به آن میتوانید از خدمات این کلینیک همانند تزريق ژل بهره مند شوید.

عوارض تزریق ژل زیر چشم

هزینه تزریق ژل زیر چشم

هزینه تزریق ژل تحت تأثیر پارامترهای مختلفی قرار می‌گیرد. از انتخاب نوع ژل گرفته تا کلینیک زیبایی هر یک به‌ گونه‌ای در هزینه نهایی که باید بپردازید، تأثیرگذار هستند.

در کلینیک زیبا رویان پگاه اصفهان بهترین روش های جوانسازی پوست بدون جراحی قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10