اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

تاثیر تزریق ژل در بهبود فرم،حجم دهی و زیبایی لب ها

لب‌ ها یکی از اصلی ترین اجزای صورت می باشند که فرم و حالت آنها اثر فراوانی در زیبایی شخص دارد. بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. در مقابل، در برخی افراد و بنا به دلایلی مانند بالا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، ممکن است به مرور از حجم لب ها کاسته شود که هر دو حالت، می تواند نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد. تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاملاً بی خطر است و نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد. انواع مختلفی از مواد جهت تزریق ژل استفاده می‌شوند؛ اما محبوب‌ ترین آنها اسید هیالورونیک است. یکی از دلایل محبوبیت این ماده این است که اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است و در حالت عادی در بدن یافت می‌شود، در نتیجه خطر واکنش‌های آلرژیک کاهش پیدا می‌کند و عوارض جانبی بسیار کمتری دارد. در این روش، بافت لب و همچنین کناره های لب حجم داده می شود و زیبایی لب و صورت بیشتر خواهد شد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق ژل لب

فرم دهای لب ها با تزریق ژل

نقاط تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در نواحی مختلف لب انجام می‌شود تا شکل و حجم لب‌ها به طور یکنواخت باشد. این نواحی شامل موارد زیر می‌شوند:

همچنین بخوانید : همه چیز درباره تزریق ژل

بهترین برند ژل لب

1- ژل لب پروفایلو

ژل لب پروفایلو به عنوان یکی از بهترین مارک‌ های ژل برای تزریق لب شناخته شده است و بسیاری از پزشکان آن را توصیه می‌کنند. این ژل، به دلیل حضور هیالورونیک اسید، عملکرد بسیار خوبی در تزریق لب دارد و با بافت لب به خوبی ترکیب می‌شود. با استفاده از این ژل، می‌ توانید بهترین فرم لب را بدست آورید.

2- ژل لب پرفکتا (Perfecta)

ژل لب پرفکتا، یک محصول ساخت کشور فرانسه است و برای فرم دهی و کانتورینگ چهره، از بین بردن چین و چروک صورت و حجم دهی لب‌ها استفاده می‌شود. نتایج عالی تزریق ژل پرفکتا را تقریباً بلافاصله پس از تزریق آن مشاهده خواهید کرد. این ژل به لبان شما فرمی کاملاً طبیعی می‌دهد و باعث جوانی و شادابی اجزای چهره می‌شود.

3- ژل لب استایلج

ژل استایلج نیز به عنوان یکی از بهترین مارک‌های ژل برای تزریق لب شناخته می‌شود. این ژل، علاوه بر حاوی هیالورونیک اسید، دارای آنتی‌اکسیدان مانیتول است که با وجود خاصیت بی‌ حسی که در خود دارد، تزریق آن بدون درد صورت می‌گیرد. با استفاده از این ژل، شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن فرم لب خود را تغییر دهید.

4- ژل لب زیشل (Zishel)

فیلر لب زیشل، یک محصول ساخت کشور کره جنوبی است و بر اساس هیالورونیک اسید غیرحیوانی تولید می‌شود. به همین دلیل، زیشل سازگاری زیستی بسیار خوبی دارد. این ژل برای کاهش خطوط اضافه صورت و افزایش حجم لب‌ ها استفاده می‌ شود. مانند بسیاری از ژل‌های هیالورونیک اسید دیگر، تغییرات قابل توجهی را بلافاصله پس از تزریق ژل زیشل مشاهده خواهید نمود.

5- ژل لب آلیاکسین

ژل لب برند آلیاکسین نیز یکی از بهترین مارک‌ های ژل برای تزریق لب است که به شما کمک می‌ کند لب‌ های خود را به بهترین شکل بهبود دهید. حضور هیالورونیک اسید در این ماده تضمین می‌ کند که با اعمال توسط پزشک متخصص و با تجربه، هیچ عوارض جدی برای شما پیش نخواهد آمد.

مراحل تزریق ژل لب

برای انجام این عمل زیبایی، نیاز به بی حسی موضعی یا تزریقی دارید که با توجه به شدت و آستانه تحمل درد شما می‌ تواند به صورت موضعی یا با تزریق ژل بی‌ حس‌ کننده انجام شود. سپس، ژل لب توسط متخصص با استفاده از سرنگ به زیر پوست لب تزریق می‌ شود.

توصیه های قبل از تزریق ژل به لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در دسته روش‌هایی قرار دارد که دارای معیار خاصی نمی‌باشد و تمامی افرادی که از فرم لب خود ناراضی هستند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. بهتر است، اشخاصی از این روش استفاده کنند که انتظارات واقع بینانه داشته باشند. اشخاصی که بالای 18 سال سن دارند و هیچگونه بیماری پوستی یا تبخال ندارند، می‌توانند از این روش استفاده کنند.

کاندیدای نامناسب تزریق ژل لب

ماندگاری ژل لب

اثر تزریق ژل لب در طول زمان کمی کاهش می‌ یابد و مدت ماندگاری آن معمولاً بین 6 ماه تا 2 سال است. برای حفظ نتایج مدت طولانی‌ تر، می‌توانید برای ترمیم ژل لب مراجعه نمایید.

هزینه تزریق ژل لب

قیمت تزریق ژل لب برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد؛ چرا که برای برآورد هزینه تزریق ژل لب باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت مشخص و واحدی را برای آن بیان کرد. این عوامل می تواند مواردی چون :

عوارض تزریق ژل لب

ژل لب تقریباً بی خطر است و عوارض جانبی کمی ممکن است برای بیمار اتفاق بیافتد. برخی از عوارض تزریق ژل لب عبارتند از:

در کلینیک زیبا رویان پگاه اصفهان بهترین روش های جوانسازی پوست بدون جراحی مانند تزریق ژل به خط فک ، تزریق فیلر خط خنده و رفع گودی و کبودی زیر چشم قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10