اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

تزریق مزوژل زیر چشم؛ فواید ، اثرات ، ماندگاری و مراقبتها

تزریق مزوژل زیر چشم یک روش نوین برای جوانسازی و بهبود ظاهر ناحیه حساس اطراف چشم است. مزوژل‌ها ترکیبی از مواد مغذی، هیالورونیک اسید و ویتامین‌ها هستند که باعث آبرسانی عمیق، تقویت بافت پوست و رفع مشکلاتی مانند چین و چروک، تیرگی، گودی و پف زیر چشم می‌شوند. فرق مزوژل با فیلر زیر چشم این است که مزوژل حاوی ترکیبی قدرتمند از مواد مفید مانند اسید هیالورونیک، مواد معدنی،آنزیم ها، اسیدهای نوکلئیک، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد. ترکیب این مواد با هم یک راه حل مؤثر را برای جوانسازی دور چشم بدون جراحی انجام می دهد. این روش غیرتهاجمی و کم‌خطر به ویژه برای افرادی که به دنبال راه حلی سریع و مؤثر برای رفع علائم پیری در این ناحیه هستند، ایده‌آل است. مزوژل‌ها علاوه بر جوانسازی، خاصیت ترمیمی دارند و با بهبود قوام پوست، باعث افزایش درخشندگی و زیبایی چهره می‌شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

انواع مزوژل زیر چشم

برخی از انواع مزوژل های زیر چشم عبارتند از:

فواید و کاربردهای تزریق مزوژل زیر چشم

فواید و کاربردهای جوانسازی دور چشم با تزریق مزوژل به شرح زیر است:

تزریق مزوژل زیر چشم در اصفهان

بهترین برند مزوژل زیر چشم

مزوژل های دارای برندهای مختلفی هستند که هر کدام کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی را دارند. جالپرو، پرایوج، بلامین و نیوویا از بهترین برند مزوژل زیر چشم هستند.

نحوه تزریق مزوژل برای جوانسازی زیر چشم

ابتدا پزشک ناحیه مورد نظر را به طور موضعی بی حس می‌کند. سپس ماده تزریقی را با زاویه مناسبی وارد لایه میانی پوست زیر چشم می‌نماید. این فرایند حداکثر 30 دقیقه طول می‌کشد.

مراقبتهای پس از تزریق مزوژل در زیر چشم

انجام مراقبت ها بعد از جوانسازی دور چشم با تزریق مزوژل اهمیت زیادی دارد تا اطمینان حاصل شود که فرآیند بهبود به خوبی پیش می رود و نتایج خوبی به دست می آیدکه در ادامه به آنها اشاره شده است:

ماندگاری مزوژل زیر چشم چقدر است ؟

ماندگاری تزریق مزوژل جوانساز و آبرسان زیر چشم، بستگی به ویژگی‌های پوست فرد متقاضی، نوع آسیب و برند مزوژل مورد استفاده دارد؛ اما در بیشتر افراد این تزریق بین 6 تا 9 ماه ماندگاری خواهد داشت.

موارد منع تزریق مزوژل در زیر چشم

هرچند تزریق مزوژل یک روش درمانی بی خطر است؛ اما استفاده از این روش در افراد زیر توصیه نمی شود:

عوارض تزریق مزوژل زیر چشم

استفاده از مزوژل، عوارض خطرناکی نداشته است و صرفا برخی عوارض جانبی کوتاه ‌مدت مشاهده شده است که در گذر زمان برطرف شدند. به طور کلی تزریق مزوژل ممکن است موجب کبودی، ورم، قرمزی، آلرژی و شاید عفونت خفیف شود. با این حال اگر تزریق توسط پزشک و در یک کلینیک معتبر انجام شود، احتمال بروز عوارض جانبی نیز کاهش خواهد یافت.

هزینه تزریق مزوژل زیر چشم در اصفهان

هزینه تزریق مزوژل زیر چشم در اصفهان بستگی به محل کلینیک، میزان تزریق، دستمزد پزشک و همچنین نوع برند مزوژل دارد.

نتیجه گیری

تزریق مزوژل زیر چشم یک راهکار موثر برای بهبود علائم پیری و مشکلات ناحیه زیر چشم است. این روش با آبرسانی و ترمیم بافت پوست، نتایجی طولانی مدت و طبیعی به همراه دارد. قبل از انتخاب نوع مزوژل، مشاوره با بهترین دکتر برای تزریق مزوژل زیر چشم در اصفهان اهمیت دارد تا بهترین برند بر اساس نیازها و شرایط پوست شما تعیین شود. انتخاب پزشک ماهر و استفاده از بهترین برند مزوژل تأثیر بسزایی در کیفیت نتایج خواهد داشت. با رعایت مراقبت‌های پس از تزریق مزوژل با ماندگاری بالا در اصفهان و پیگیری مداوم، می‌توان به نتایج بهینه و ماندگار دست یافت.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

زاویه سازی خط فک و اصلاح فرم چانه به روش لیفت با نخزاویه سازی خط فک و اصلاح فرم چانه به روش لیفت با نخ

لیفت با نخ فک و چانه یکی روش پرطرفدار برای اصلاح فرم فک و چانه بدون جراحی است که باعث زاویه سازی و رفع افتادگی خط فک و چانه با ماندگاری بالا می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-18

تزریق مزوژل زیر چشم؛ فواید ، اثرات ، ماندگاری و مراقبتهاتزریق مزوژل زیر چشم؛ فواید ، اثرات ، ماندگاری و مراقبتها

تزریق مزوژل زیر چشم یک روش نوین برای جوانسازی و بهبود ظاهر ناحیه حساس اطراف چشم است. مزوژل باعث رفع چین و چروک، تیرگی، گودی و پف زیر چشم می‌ شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-15

تفاوت لیزر آر اف فرکشنال با آر اف سوزنی؛ اثرات، عملکرد و هزینهتفاوت لیزر آر اف فرکشنال با آر اف سوزنی؛ اثرات، عملکرد و هزینه

برای مقایسه لیزر فرکشنال CO2 و آر اف سوزنی، توجه به عمق نفوذ، مدت بهبودی، کاربردها و میزان تأثیرگذاری در رفع مشکلات پوستی مهم است. ...

تاریخ انتشار : 1403-07-12