اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

روشهای عمل جراحی لیفت پیشانی؛ مزایا، ماندگاری، مراقبتها

با افزایش سن، پوست نواحی مختلف صورت به ویژه پیشانی دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود که ظاهر جوان و شاداب چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد. جراحی لیفت پیشانی یکی از روش‌های موثر برای رفع افتادگی صورت و خطوط عمیق پیشانی است که به افراد کمک می‌کند تا ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشند. این جراحی می‌تواند در بالا کشیدن پیشانی و بهبود موقعیت ابروها مؤثر باشد. بسته به نیاز فرد، روش‌های مختلفی از جمله جراحی کلاسیک، اندوسکوپیک یا با برش محدود انجام می‌شود. انتخاب بهترین جراح لیفت پیشانی و ابرو و همچنین اطلاع از هزینه جراحی لیفت پیشانی، از مهمترین عوامل برای دستیابی به نتیجه ایده‌آل است.

آنچه در این مطلب میخوانید

جراحی لیفت پیشانی چیست؟

جراحی لیفتینگ پیشانی به از بین بردن آثار پیری در یک سوم بالایی صورت یعنی پیشانی و ابرو می‌پردازد. این جراحی بافت اضافی پیشانی که باعث ایجاد چین و چروک می‌شود را از بین می‌برد. در این جراحی ابروها نیز بالا برده می‌شوند و خطوط اخم نیز کاهش پیدا می‌کنند. در نهایت، عمل جراحی لیفت پیشانی توسط بهترین جراح لیفت پیشانی و ابرو چهره‌ای جوان‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. این جراحی با استفاده از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

مزایای لیفت پیشانی به روش جراحی

لیفت پیشانی با عمل جراحی به منظور جوانسازی و رفع افتادگی صورت انجام می‌شود. این جراحی مزایای متعددی دارد:

عمل جراحی لیفت اندوسکوپی و کلاسیک پیشانی

جراحی لیفت پیشانی برای چه افرادی مناسب است ؟

لیفتینگ پیشانی از روش های جوانسازی صورت است؛ اما از آنجایی که بعضی روش های لیتفینگ با جراحی همراه است، توصیه می شود افرادی اقدام به انجام آن کنند که این عمل برایشان ضرورت دارد. به عنوان مثال کسانی که بر اثر افزایش سن روی پیشانی شان چین و چروک ایجاد شده می توانند برای لیفت کردن پیشانی اقدام کنند. این عمل می تواند برای افرادی مفید باشد که حالت افتاده ابروهای آنها باعث خسته یا عصبی به نظر رسیدن آنها شود. خطوط اخم یا خط های ایجاد شده میان ابروها نیز از مواردی هستند که می توان برای رفع آنها اقدام به لیفت کردن پیشانی کرد.

مراحل و روشهای انجام جراحی لیفت پیشانی

جراحی لیفت کلاسیک پیشانی

در این روش، مراجعه کننده تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و سپس یک برش طولانی در خط رویش مو یا کمی داخل تر ایجاد می شود و سپس جراح با کمک برش بزرگی که ایجاد شده می تواند عضلات زیر پوست را آزاد کند تا به راحتی پوست را بکشد. سپس پوست اضافی برداشته شده و در پایان جراح با دقت محل برش را بخیه می زند.

جراحی لیفت اندوسکوپی پیشانی

لیفت آندوسکوپیک پیشانی به کمک یک دوربین به نام آندوسکوپ انجام می‌شود. این تکنیک چند برش کوچک در امتداد خط مو ایجاد می‌کند که از طریق آن دوربین و ابزار وارد می‌شوند و تمام دستکاری عضلات و بافت‌ها انجام می‌شود. در اکثر موارد این روش برای لیفت ابرو یا پیشانی توصیه می‌شود.

جراحی لیفت پیشانی با برش محدود

در این روش جراحی، برش های کوچکتری در ناحیه شقیقه و در داخل موها ایجاد می کنند تا محل زخم و بریدگی پنهان بماند. از این روش لیفت پیشانی برای کشیدن شقیقه ها و ابروها به سمت بالا استفاده می کنند. به طوری که قسمت وسط پیشانی بدون تغییر باقی می ماند.

مطلب پیشنهادی : انواع عمل فیس لیفت

چگونه برای جراحی لیفت پیشانی آماده شویم ؟

  1. تست های آزمایشگاهی جهت بررسی و ارزیابی بالینی و پزشکی بیمار
  2. کنار گذاشتن سیگار حداقل شش هفته قبل از جراحی. چرا که سیگار کشیدن احتمال بروز عوارض را افزایش می دهد و روند بهبود را به تاخیر می اندازد.
  3. محدود کردن مصرف مشروبات الکلی و یا برخی داروهای خاص.
  4. قطع مصرف آسپیرین و داروهای ضد التهابی برای مدتی پیش از جراحی. این داروها احتمال خونریزی را افزایش می دهند.

مراقبتهای لازم پس از جراحی لیفت پیشانی

روشهای جایگزین جراحی لیفت پیشانی

روش‌های جایگزین برای جراحی لیفت پیشانی شامل تکنیک‌های کمتر تهاجمی و بدون برش و بخیه جراحی لیفت پیشانی هستند که می‌توانند به بهبود ظاهر پیشانی و ناحیه اطراف چشم کمک کنند. در ادامه، برخی از این روش‌ها را معرفی می‌کنم:

عوارض احتمالی جراحی لیفت پیشانی

جراحی افتادگی پیشانی می تواند مانند هر عمل دیگری، عوارضی را به همراه داشته باشد. البته انتخاب جراح مناسب می تواند احتمال بروز عوارض بالا کشیدن پیشانی را کاهش دهد. این عوارض شامل موارد زیر می شود:

هزینه جراحی لیفت پیشانی

هزینه عمل جراحی لیفت پیشانی شامل موارد زیر خواهد بود:

نتیجه گیری

جراحی لیفت پیشانی در کلینیک زیبارویان اصفهان به عنوان یکی از راهکارهای موثر برای رفع افتادگی پیشانی و خطوط چهره، به افراد کمک می‌کند تا به ظاهر جوان‌تر و شاداب‌تر دست یابند. با وجود آنکه این روش معمولا نتایج بسیار خوبی به همراه دارد، مهم است که پیش از تصمیم‌گیری، با یک دکتر خوب یا بهترین جراح برای جراحی لیفت پیشانی در اصفهان مشاوره کنید و با درک کامل از مراحل، مزایا، عوارض و هزینه‌ها، تصمیم آگاهانه‌تری بگیرید. همچنین روش‌های جایگزین مانند لیفت با نخ و جراحی‌های کم‌تهاجمی‌تر نیز برای برخی از افراد ممکن است گزینه مناسبی باشند.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی برای رفع گودی، تیرگی و خطوط زیر چشمتزریق چربی برای رفع گودی، تیرگی و خطوط زیر چشم

تزریق چربی برای جوانسازی زیر چشم یکی از روشهای مؤثر برای رفع گودی و تیرگی زیر چشم و همچنین کاهش خطوط و چین و چروک های این ناحیه است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-28

درمان لک صورت با مزوتراپی؛ فواید مزوتراپی ضد لکدرمان لک صورت با مزوتراپی؛ فواید مزوتراپی ضد لک

یکی از روشهای موثر در درمان لک صورت ، مزوتراپی ضد لک است. این روش با تزریق کوکتل های در لایه های زیرین پوست ، به رفع لک و کک مک کمک می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

روشهای عمل جراحی لیفت پیشانی؛ مزایا، ماندگاری، مراقبتهاروشهای عمل جراحی لیفت پیشانی؛ مزایا، ماندگاری، مراقبتها

جراحی لیفت پیشانی و ابرو به روش های کلاسیک، اندوسکوپیک یا با برش محدود برای رفع افتادگی پوست در ناحیه پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-21