اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

اثرات مزوتراپی مو در جلوگیری از ریزش ، تقویت و رشد مو

یکی از عواملی که تأثیر زیادی در افزایش زیبایی و جذابیت چهره دارد در موهایی با تراکم بالا و زیبا می باشد؛ اما گاهی به دلایل مختلف دچار ریزش شده و یا اینکه از ضخامت آنها کاسته شده و ظاهر زیبایی ندارد. با اینکه ممکن است ریزش مو به صورت دائمی نباشد؛ اما می‌توان با اقدام به روش های درمانی این ریزش مو را درمان کرده و از پیشرفت آن جلوگیری کرد. مزوتراپی برای ریزش مو یک درمان قدرتمند محسوب می شود که به نوبه خود باعث تقویت فولیکول های مو می شود که در آن مواد مغذی و دارویی به صورت تزریق مستقیم در لایه میانی پوست سر تزریق می‌شوند. مزوتراپی به صورت کم تهاجمی انجام گیرد، بنابراین بعد از تزریق مزوتراپی نیازی به استراحت ندارد و می‌تواند به فعالیت های روزمره بپردازد.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید مزوتراپی مو چیست ؟

مزوتراپی ضد ریزش مو در اصفهان

مزوتراپی موی سر چگونه انجام میشود ؟

تزریقات مزوتراپی با استفاده از سوزنی مشابه با سوزن انسولین و به صورت دستی یا با استفاده از دستگاهی به نام مزوگان صورت می‌گیرد. این که تزریقات به شکلی دستی انجام شوند یا با استفاده از مزوگان، به انتخاب پزشک بستگی دارد و هر دو تکنیک‌های خوبی هستند. سوزن تا حدود 1 میلی متر به درون پوست نفوذ کرده و محلول درمانی را مستقیماً به درون لایه‌ میانی پوست تزریق می‌کند. محلول یا کوکتل مزوتراپی مو حاوی آمینواسیدها، ویتامین‌ها، ماینوکسیدیل، داروهای مهارکننده‌ هورمونهای آندروژنی و فاکتورهای رشد مختلف است. این مواد باعث افزایش قدرت موها و جان گرفتن دوباره‌ فولیکول‌ها می‌شوند.

اقدامات قبل از مزوتراپی مو

مراقبتهای بعد از مزوتراپی مو

میزان اثرات مزوتراپی مو بر رشد و تقویت موها

مزوتراپی مو فواید زیادی دارد و باعث تحریک رشد مجدد و کاهش ریزش مو می‌شود. همچنین از این درمان برای تنظیم ph سطح پوست، افزایش ایمنی پوست سر، تقویت موها و حتی درمان شوره سر استفاده می‌شود.

ماندگاری نتایج مزوتراپی مو چقدر است ؟

ماندگاری مزوتراپی مو به عوامل متعددی بستگی دارد؛ اما به‌ طور کلی نتایج این درمان بین 12 الی 18 ماه ماندگار هستند. ممکن است نیاز باشد که بعد از این مدت مجدداً درمان را تکرار کنید تا از ریزش مو جلوگیری شود.

مزوتراپی مو برای چه کسانی مناسب است ؟

مزوتراپی یک روش درمانی و تقویتی مناسب است که در برخی مشکلات مو و پوست نتایج بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. از جمله بهترین مواردی که می توانید برای درمان آن کاندیدای مناسب مزوتراپی مو باشید عبارتند از :

چه کسانی مزوتراپی مو نکنند ؟

مزوتراپی تقویت مو چند جلسه است ؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب می‌تواند بسته به شرایط فرد متفاوت باشد. به‌ طورکلی، اکثر بیماران به 10 تا 15 جلسه با فاصله 2 تا 4 هفته‌ای برای دستیابی به نتیجه دلخواه نیاز دارند. با این حال، برخی از بیماران بسته به‌ شدت ریزش مو و پاسخ به درمان ممکن است به جلسات بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشند.

بهترین سن برای مزوتراپی مو

ممکن است با مشورت پزشک متخصص، مزوتراپی مو را قبل از 18 سالگی انجام دهید؛ اما توصیه معمولاً این است که این روش درمانی پس از 20 سالگی انجام شود؛ زیرا سن مناسب مزوتراپی مو بعد از 20 سالگی می باشد.

هزینه هر جلسه مزوتراپی مو

قیمت مزوتراپی مو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. پزشک با توجه به نوع مشکل تعداد جلسات و نوع کوکتل مزوتراپی را انتخاب می‌کند. مهارت پزشک و محل کلینیک نیز در قیمت تأثیر زیادی دارد.

نتیجه گیری

مو بخش مهمی از ظاهر یک فرد است و بسیاری از افراد در تلاش برای حفظ موهای سالم هستند. با این حال، عواملی مانند استرس، افزایش سن، عدم تعادل هورمونی و تغذیه نامناسب می‌توانند به ریزش مو، نازک شدن مو و سایر مشکلات مو کمک کنند. در سال‌های اخیر، یک درمان غیرتهاجمی مو به نام مزوتراپی مو به دلیل اثر بخشی آن در تقویت رشد مو و بهبود کیفیت مو محبوبیت پیدا کرده است. مزوتراپی مو یک روش زیبایی است که شامل تزریق یک محلول فرموله شده خاص به پوست سر است. این محلول حاوی ترکیبی از بهترین ویتامین ها برای پوست و مو، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد فعال است که فولیکول های مو را تغذیه کرده و رشد مو را تحریک می کند.


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

عمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاریعمل جراحی لیفت صورت؛ فیس لیفت، مزایا، مراقبتها و ماندگاری

جراحی لیفتینگ پوست به منظور رفع چین و چروک، افتادگی و بهبود ظاهر کلی و زوایای فک و صورت انجام می‌شود. این روش نتایج طبیعی و ماندگاری بالای 5 سال دارد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-17

لیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحیلیفت گونه با کاشت نخ، رفع افتادگی گونه بدون جراحی

یکی از روش های لیفت گونه بدون جراحی ، لیفت گونه با نخ می باشد. این نخ‌ها تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کنند و افتادگی گونه را برطرف می کنند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-13

لیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینهلیفت شقیقه با نخ، مزایا، نتایج، اثرات، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ شقیقه با نخ یک روش اصلاحی است که به کمک نخ های قابل جذب برای رفع چین و چروک اطراف چشم و از بین بردن افتادگی بالای ابرو انجام می‌شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-10