اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

تزریق فیلر زیر چشم برای رفع گودی و کبودی

پوست نواحی زیر چشم ها، سریعتر دچار علائم پیری می شوند و به علت از دست رفتن سلول های چربی، دچار گودی و تیرگی می شود. تحلیل سلول های چربی نواحی اطراف چشم مانند گونه ها و شقیقه ها هم موجب تشدید مشکل می شود. فیلر زیر چشم یک روش غیرتهاجمی و کاملاً مؤثر جهت جوانسازی زیر چشم است. در این روش زیباسازی و جوانسازی، تزریق فیلر به ناحیه زیر چشم انجام می شود تا مشکلات زیر چشم بهبود یابند. انجام این روش می تواند بسیاری از مشکلات ظاهری ناحیه صورت را برطرف کند. این فیلرها از اسید هیالورونیک تشکیل شده و با تحریک کلاژن سازی پوست زیر چشم را جوان تر و شاداب تر می کند. به دلیل اینکه اسید هیالورونیک به مرور زمان توسط بدن جذب می شود، معمولاً بدن هیچ واکنش و حساسیتی نشان نخواهد داد.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد تزریق فیلر زیر چشم

نتایج و تغییرات در روزهای اولیه: در روزهای اولیه پس از تزریق فیلر زیر چشم، نتایج اولیه شروع به ظاهر شدن می‌ کنند. این نتایج عبارتند از:

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر چشم چگونه انجام می‌ شود؟

برای تزریق فیلر زیر چشم، ابتدا پزشک مشخص می‌کند که فیلر در کدام بخش‌ها باید تزریق شود. سپس این ناحیه را ضد عفونی می‌ کنند. کرم بی‌ حس‌ کننده را در این ناحیه می‌ مالند تا فرد در طول تزریق متوجه درد و ناراحتی نشود. پس از بی‌ حس شدن ناحیه مدنظر با سوزنی بسیار نازک ، فیلر را در بخش‌ های مشخص شده تزریق می‌ کنند. تزریق باید به صورت یکنواخت انجام شود تا نتیجه نهایی طبیعی به نظر برسد. به همین دلیل پزشک باید در حین تزریق به عمق و زاویه سوزن توجه کند. پس از تزریق، ناحیه مدنظر را ماساژ می‌ دهند تا فیلر به طور یکنواخت توزیع شود و هیچ گونه توده یا برآمدگی ایجاد نشود. سپس زیر چشم دوباره بررسی می‌شود تا در صورت نیاز، اصطلاحات انجام شود.

اقدامات پیش از تزریق فیلر چشم

داروهایی چون آسپرین، داروهای ضد التهاب و رقیق‌ کننده خون را به مدت دو هفته قبل از تزریق مصرف نکنید. همچنین برخی مکمل‌ ها و مواد غذایی نیز نباید در بازه زمانی نزدیک به تزریق مصرف شوند.
در روزهای منتهی به تزریق فیلر از مصرف الکل جدا خودداری کنید؛ چراکه الکل نیز می‌ تواند منجر به رقیق شدن خون شود. همچنین سیگار و دخانیات نیز روند بهبودی او را پس از تزریق فیلر به تأخیر می‌ اندازند.
یک روز پیش از تزریق فیلر شروع به مصرف آنتی‌بیوتیک کنید تا از بروز عفونت در ناحیه مورد تزریق جلوگیری شود.
بهتر است قبل از تزریق استحمام کنید؛ زیرا یک تا دو روز پس از تزریق نباید به این ناحیه آب برسد.

مراقبت‌ های بعد از تزریق فیلر چشم

ایا فیلر زیر چشم باعث کوچک شدن چشم میشود؟

اثرات جانبی تزریق فیلر در ناحیه زیر چشم می‌ تواند شامل ریز شدن چشم باشد. این عوارض عموماً موقتی هستند و در هفته اول درمان بهبود می‌ یابند.

آیا تزریق فیلر زیر چشم باعث از بین رفتن تیرگی هم می شود؟

تزریق فیلر زیر چشم سبب از بین رفتن گودی و تیرگی اطراف چشم می شود. این فیلرها از اسید هیالورونیک تشکیل شده و با تحریک کلاژن سازی پوست زیر چشم را جوان تر و شاداب تر می کند.

انواع برندهای ژل فیلر چشم

فیلر زیر چشم چند روز بعد اثر می کند؟

مدت زمان تأثیر تزریق ژل در همان لحظات ابتدایی انجام عمل زیبایی به طور قابل توجه ای ملموس است؛ اما به مرور زمان ژل ها با بافت مورد نظر تطبیق پذیرفته و نتیجه خود را به عینه برای افراد به نمایش خواهد گذاشت. به طور معمول همه افراد تا 3 روز اول بعد از تزریق نتیجه چشمگیری را مشاهده خواهند نمود؛ اما تا سپری شدن کامل دوره نقاهت کوتاه مدت، اثرگذاری نهایی برای افراد قابل مشاهده خواهد بود. البته که اقدامات ضروری و مهمی وجود دارد که افراد با رعایت اصولی و صحیح آن می توانند مشاهده نتیجه را تسریع بخشیده و برای سلامت خود اقدام مهمی به عمل آورند.

شرایط تزریق فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم برای کسانی مناسب است که گودی یا چروک زیر چشم دارند. اگر شرایط زیر را دارید احتمالاً کاندیدای مناسبی محسوب می‌شوید و پس از مراجعه به پزشک در صورت تأیید ایشان می‌توانید فیلر زیر چشم تزریق کنید:

برای تزریق فیلر چشم به چند سی‌ سی ژل نیاز است؟

مقدار ژل مورد نیاز جهت تزریق را پزشک متخصص تعیین می‌کند. میزان ژل مورد نیاز برای تزریق زیر چشم، بستگی به میزان گودی زیر چشم و خط اشکی دارد؛ اما معمولاً 1 سی سی ژل جهت تزریق کافی است.

انتخاب بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم

بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم، دارای مدرک و تخصص در زمینه پوست می‌باشد و دارای تسلط و مهارت کافی برای انجام روش های تزریق فیلر می باشد. انتخاب پزشکی که دارای تجربه بسیاری باشد می تواند شما را به نتایج دلخواه خود برساند.

ماندگاری تزریق فیلر چشم چقدر است؟

به طور کلی دوام تزریق‌ فیلرها زیاد نیست و معمولاً بین 6 تا 18 ماه است.

عوارض فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم با توجه به برخی از عوامل می تواند با قیمت های متفاوتی انجام شود. مانند نوع فیلر، پزشکی که تزریق را انجام می دهد و نیز موقعیت جغرافیایی کلینیک بر هزینه تزریق فیلر چشم تأثیرگذار است.

در کلینیک زیبا رویان پگاه اصفهان بهترین روش های جوانسازی پوست بدون جراحی قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

جراحی لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال ابروجراحی لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال ابرو

لیفت شقیقه با جراحی که به آن لیفت تمپورال ابرو و چشم نیز گفته می‌شود. طی این عمل پوست صورت، ابرو و چشم به سمت بالا و شقیقه ها کشیده خواهد شد. ...

تاریخ انتشار : 1403-04-09

آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیردهی مجاز است؟آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیردهی مجاز است؟

اکثر متخصصان توصیه می کنند که از حذف موهای زائد با لیزر در بارداری و شیردهی، به علت عوارض و اثرات جانبی ناشناخته بر مادر و جنین خودداری شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-24

آیا می توان موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟آیا می توان موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟

لیزر موهای گوش و بینی از رشد موی اضافی جلوگیری کرده و تا ۸۰ درصد رشد مو را متوقف خواهد کرد. این روش کاملاً ایمن و بی‌ ضرر است. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-22