اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم - تلفن : 33350461

ایا تزریق ژل برای خط خنده مناسب است؟

لبخند زدن مکرر باعث ایجاد خطوطی اطراف دهان می شوند که به مروز زمان باقی می مانند. همچنین با افزایش سن پوست انسان خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و چربی پوست تحلیل می رود. در نتیجه چهره جوانی خود را از دست داده و پیرتر به نظر می رسد. اگرچه مهار روند پیری غیر ممکن است ؛ اما می توان با روش های مختلف زیبایی مانند تزریق فیلر خط خنده این مشکل را برطرف کرد. فیلرها از جمله پرکننده هایی هستند که با بالاترین سازگاری و بهترین کیفیت می توانند به رفع خطوط مختلف در ناحیه صورت از جمله خط خنده کمک کنند. فیلرها انواع مختلفی دارند؛ اما معمول ترین آنها اسید هیالورونیک است. این ماده بسیار با بدن انسان سازگار است و به طور طبیعی در بدن انسان نیز وجود دارند. اسیدهیالورونیک باعث کلاژن سازی شده و پوست را تقویت می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

فیلر خط خنده چیست؟

به طور کلی انواع فیلرها و ژل ها نوعی پرکننده و حجم دهنده محسوب می شوند که برای درمان علائم پیری پوست مانند رفع انواع چین و چروک و خطوط عمیق صورت به کار گرفته می شود. هنگامی که فیلر از طریق تزریق زیر پوست قرار می گیرد، پوست را از داخل حجیم کرده و باعث صاف شدن خطوط لبخند می شود. متداول ترین فیلرها برای خط های خنده از ماده ای به نام هیالورونیک اسید تشکیل شده اند که به صورت طبیعی در پوست تولید می شوند. اسید هیالورونیک به نوبه خود باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین توسط بدن می شود. در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست بهبود یافته و پوست جوانتر دیده می شود. در حال حاضر انواع مختلفی از فیلر با نام های تجاری متعدد استفاده می شود.

همچنین بخوانید : همه چیز درباره تزریق ژل

دلایل ایجاد خط خنده

خطوط لبخند به دلیل ترکیبی از عوامل از جمله افزایش سن، ژنتیک، آسیب های ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن و حالات چهره ایجاد می شود.

تزریق ژل خط خنده

مزایای فیلر خط خنده

نحوه تزریق فیلر خط خنده

ابتدا پزشک متخصص، ناحیه مورد نظر را با محلول های ضدعفونی تمیز و سپس از بی حسی های موضعی برای احساس بهتر فرد استفاده می کند. همچنین اکثر ژل ها در ترکیبات خود دارای مواد بی حسی می باشد تا فرد در هنگام تزریق دردی احساس نکند. در مرحله تزریق پزشک با استفاده از سرنگ های مخصوص، فیلر را بر زیر پوست قسمت مشخص شده تزریق می کند که این کار حدود نیم ساعت طول می کشد.

مراقبت های قبل از ژل خط خنده

مراقبت های بعد از ژل خط خنده

ژل خط خنده مناسب چه کسانی است؟

کاندیدای درمان خط لبخند، زنان یا مردانی هستند که خطوط و چین و چروک در قسمت پایین صورت، آنها را آزار می‌ دهد. اگر چین‌ های پوستی عمیقی در اطراف دهان خود دارید، درمان خط لبخند ممکن است برای شما مناسب باشد.

ماندگاری ژل خط خنده

ماندگاری فیلر خط خنده مانند سایر فیلرها کوتاه مدت است و بدن پس از مدتی و با گردش خون در آن ناحیه به مرور فیلر را جذب می‌ کند و تأثیر فیلر از بین می‌رود. ماندگاری فیلر به برند و روش تزریق فیلر خط خنده بستگی دارد؛ اما به طور کلی بین 6 ماه تا 18 ماه اثر تزریق ماندگاری دارد.

عوارض فیلر خط خنده

عوارض فیلر خط خنده به طور معمول شامل موارد زیر است:

هزینه فیلر خط خنده

به طور کلی هزینه انواع تزریقات زیبایی از جمله تزریق انواع فیلر در افراد مختلف، متفاوت است. شدت و عمق خطوط خنده، میزان تزریق فیلر (تعداد سرنگ تزریقی)، نوع فیلر و دستمزد پزشک از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده در هزینه نهایی تزریق محسوب می شوند. هرچه میزان عمق و خطوط بیشتر باشد، مقدار تزریق فیلر (تعداد سرنگ تزریقی) نیز بیشتر خواهد شد.

در کلینیک زیبا رویان پگاه اصفهان بهترین روش های جوانسازی پوست بدون جراحی قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، چهارراه هشت بهشت ، ابتدای هشت بهشت غربی ، ساختمان فردوس ، طبقه دوم
تلفن : 33350461نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی برای رفع گودی، تیرگی و خطوط زیر چشمتزریق چربی برای رفع گودی، تیرگی و خطوط زیر چشم

تزریق چربی برای جوانسازی زیر چشم یکی از روشهای مؤثر برای رفع گودی و تیرگی زیر چشم و همچنین کاهش خطوط و چین و چروک های این ناحیه است. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-28

درمان لک صورت با مزوتراپی؛ فواید مزوتراپی ضد لکدرمان لک صورت با مزوتراپی؛ فواید مزوتراپی ضد لک

یکی از روشهای موثر در درمان لک صورت ، مزوتراپی ضد لک است. این روش با تزریق کوکتل های در لایه های زیرین پوست ، به رفع لک و کک مک کمک می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-24

روشهای عمل جراحی لیفت پیشانی؛ مزایا، ماندگاری، مراقبتهاروشهای عمل جراحی لیفت پیشانی؛ مزایا، ماندگاری، مراقبتها

جراحی لیفت پیشانی و ابرو به روش های کلاسیک، اندوسکوپیک یا با برش محدود برای رفع افتادگی پوست در ناحیه پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-06-21